Imprezy na Orientację

Serdecznie zapraszamy na imprezę

"Malino 2008" - V Runda PWP kat.Tz

"Malino 2008" - V Runda PWP kat.Tz

- Sopot - Wieka Gwiazda, 01.06.2008 -

Regulamin imprezy:

CEL ZAWODÓW:


Popularyzacja Imprez na Orientację jako doskonałej formy niekonwencjonalnego wypoczynku
Wymiana doświadczeń przez sympatyków InO
Przyznanie punktów do Pucharu Województwa Pomorskiego w MnO 2008 w kategorii TZ oraz punktów do Pucharu Gdyni w MnO 2008
Praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem
Poznanie uroków Lasów Sopockich.

ORGANIZATOR:


NK M@LInO, 70 Sopocka Drużyna Harcerzy, Oddział PTTK im. dr A. Majkowskiego w Sopocie

ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY:


Stanisław Malinowski - Kierownik Imprezy, budowniczy etapu TO/TZ - PInO nr 616
Piotr Malinowski - Sędzia Główny, budowniczy TD/TP - MPInO nr 596

TERMIN I BAZA IMPREZY:


Impreza odbędzie się 1 czerwca 2008. Baza będzie zlokalizowana na polanie Wielka Gwiazda (patrz szkic sytuacyjny)

RANGA IMPREZY:


VI Runda Pucharu Gdyni w Marszach na Orientację 2008 kat. TO i TD oraz V Runda Pucharu Województwa Pomorskiego w Marszach na Orientację 2007 kat. TZ; regionalna - 2 pkt do OInO

KATEGORIE STARTOWE:


TO/TZ - 'otwarte TZ', zespoły 2 osobowe, dla tych co pierwsze swoje kroki mają już za sobą i czują się pewnie w lesie z mapą i kompasem (bez ograniczeń wiekowych, aczkolwiek uczestnicy mają już ponad 15 wiosen za sobą)
POWYŻSZA KATEGORIA ZALICZA SIĘ DO PUCHARU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W MARSZACH NA ORIENTACJĘ 2008 TZ
ORAZ DO PUCHARU GDYNI W MARSZACH NA ORIENTACJĘ 2008 TO

TD - 'dziecięca', zespoły 2-4 osobowe: dla tych, którzy opanowali obsługę mapy i kompasu w stopniu podstawowym lub do tego dążą (wiek do 14 lat włącznie)

POWYŻSZA KATEGORIA ZALICZA SIĘ DO PUCHARU GDYNI W MARSZACH NA ORIENTACJĘ 2008 TD

TP - 'początkująca', zespoły 2-5 osobowe, dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w lesie z mapą i kompasem (bez ograniczeń wiekowych)

UCZESTNICTWO I WYPOSAŻENIE:


W imprezie mogą brać udział wszyscy chętni, którzy mają ochotę spędzić trochę czasu chodząc z mapą i kompasem po lesie. Wszyscy powinni posiadać: kompas lub busolę, długopis(czerwony), przybory do kreślenia, koszulkę na mapę, odpowiednie ubranie do lasu, dużą porcję cierpliwości oraz wytrwałości w dążeniu do celu.

PROGRAM IMPREZY:


10:30-10:45

przyjmowanie uczestników w bazie;
praca sekretariatu

10:45

rozpoczęcie imprezy

11:00

minuta "0" wszystkich kategorii

13:00-15:00

meta poszczególnych kategorii

15:30

nieoficjalne wyniki

ZGŁOSZENIA:


Do dnia 28 maja (środa): do Piotr Malinowskiego telefonicznie nr tel./SMS 606-124-755 lub przez Internet - mailem: maliniak@zhr.pl lub GG: 2750078 . W zgłoszeniu należy podać: imiona i nazwiska zawodników, nazwę zespołu, oraz kategorię startową. Dodatkowo harcerze: nr drużyny.

WPISOWE:

 

Zgłoszeni do 28.05

Zgłoszeni po 28.05

Harcerze

4 zł

6 zł

Pozostali

5 zł

7 zł

DOJAZD:


Autobusem 117 lub 143 do przystanku Przylesie lub Leśnik, stamtąd dojście ulicą 23 Marca w kierunku zachodnim.
Szczegółowy plan rozkładu autobusów i kolejek SKM na stronach www.zkm.pl , www.zkmgdynia.plwww.skm.trojmiasto.pl

ŚWIADCZENIA W RAMACH WPISOWEGO:


dyplomy od III miejsca wzwyż w każdej kategorii
komplet map
potwierdzenie punktów na OInO i OTP
dużo świeżego powietrza
niespodzianka

POSTAWONIENIA KOŃCOWE:


uczestnicy startują na własną odpowiedzialność
zawody odbędą się bez względu na pogodę
uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie
uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu zawodów i zaleceń organizatorów
osobom zgłoszonym po terminie nie gwarantuje się pełnych świadczeń
organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione lub spowodowane przez osoby trzecie
ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów

SZKIC SYTUACYJNY:

mapka

INFORMACJE DODATKOWE:


W Internecie na www.malino.yoyo.pl , www.ggi.ath.cx i www.neptun.gda.pl . Ewentualne pytania proszę zgłaszać mailem: maliniak@zhr.pl

    • ZAPRASZAMY!!!
    • Przyjdź - PUNKTUJ PODWÓJNIE!!


 


Informacje w nawiasach kwadratowych oznaczają rangę imprezy bądź organizatora.

 

 
©2008 KInO "Neptun" Gdańsk