Forum KInO Forum KInO "Neptun" Gdańsk


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
XI Rajd Pomorski ,,Kluka"
Autor Wiadomość
Daniel Bąbelki 
Ruszaj na szlak

Posty: 4
Skąd: Słupsk/Gdańsk
  Wysłany: 2010-04-01, 19:54   XI Rajd Pomorski ,,Kluka"

8-) Hejo
minął kolejny rok i małymi kroczkami zbliża się termin już XI Kluki, dla części z was jest ta impreza dobrze znana dla reszty trochę mniej jednakże chciałbym was serdecznie zaprosić do udziału. W tym roku będą to 4 dni (3-6.06.10r) na Ziemi Słupskiej z najprawdopodobniej z jedną bazą w Słupsku który w tym roku obchodzi swoje 700 lecie, planujemy trasy piesze, rowerowe, kajakową, przygodową a może i jakieś InO, niebawem odżyje strona Kluki na której będą się pojawiać newsy, póki co jesteśmy na etapie rozmów z władzami samorządowymi więc regulamin będzie zapewne za 3-4 tygodnie natomiast IMPREZA BĘDZIE NA 100%. Szukajcie informacji na www.kluka.pl za jakiś czas je zobaczycie...

Jeszcze raz serdecznie zapraszam
pozdrawiam
Daniel Nazaruk Komendant XI Kluki
 
 
planetax
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-03, 11:30   

Gratuluję szybkiego awansu na Komendanta. Całą IX edycję przeszliśmy razem + późniejsza zadyma gratis :mrgreen:

Pozdrawiam:)
 
Daniel Bąbelki 
Ruszaj na szlak

Posty: 4
Skąd: Słupsk/Gdańsk
Wysłany: 2010-05-11, 14:07   

Regulamin
XI Rajdu Pomorskiego KLUKA 2010
,,Ziemia Słupska. 700- lecie miasta Słupska”
I. Patronat Honorowy
Prezydent Miasta Słupska Pan Maciej Kobyliński
II. Termin i miejsce rajdu, informacje ogólne
Rajd będzie trwał cztery dni od 03 do 06 czerwca 2010 r. Od czwartku do niedzieli.
Jego trasy przebiegać będą przez gminy i miasta powiatu słupskiego, a w szczególności uczestnicy będą przebywać na terenie miasta Słupska. Uczestnicy będą mieli do wyboru trasy piesze, rowerowe, kajakową oraz przygodową.
Rozpoczęcie tras Rajdowych planowane jest w godzinach porannych 11.00- 11.30 w Słupsku z bazy rajdu.
Oficjalne zakończenie odbędzie się 05 czerwca 2009 r. w Słupsku ok. godz.19.00 na terenie bazy noclegowej.
III. Cele rajdu
- promocja turystyczna gmin, miast i powiatów pomorskich,
- ukazanie uczestnikom rajdu piękna miasta Słupska oraz Ziemi Słupskiej,
- propagowanie form czynnego wypoczynku,
- rozbudzanie zainteresowań krajoznawczych,
- spotkanie miłośników wielu różnych dyscyplin turystyki,
- wymiana doświadczeń turystów i kadry PTTK z całej Polski.
IV. Patronat medialny
Dziennik Bałtycki
Portal informacyjny wrotapomorza.pl
Portal informacyjny gdansk.naszemiasto.pl
Radio Gdańsk
Kwartalnik Turystyczno-Krajoznawczy „Jantarowe Szlaki”

V. Organizatorzy
Oddział Gdański PTTK
ul. Długa 45, 80-827 Gdańsk
- Komisja Turystyki Pieszej i Kolarskiej
- Klub Turystów Pieszych "Bąbelki"
VI. Współorganizatorzy
- Urząd Miasta Słupsk
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Słupsku
- Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
- Informacja Turystyczna w Słupsku
- Klub Turystyki Pieszej „Orły” Słupsk
- Park Krajobrazowy ,,Dolina Słupi”

VII. Sponsorzy
- Urząd Miasta w Słupsku
-Sklepy Turystyczne Horyzont Gdańsk ul. Grunwaldzka
VIII. Kadra
komendant rajdu
Daniel Nazaruk

prowadzący trasę pieszą
Krzysztof Strojny(1)
Dariusz Wenta (2)
Małgorzata Szumała (3)

prowadzący trasy rowerowe
Stanisław Rohde (4)
Agnieszka Koneczna (5)

prowadzący trasę kajakową
Agnieszka Kościowska(6)

prowadzący trasę przygodową
Michał Wiśniewski (7)

sekretariat
Jan Lewicki

obsługa imprezy/ logistyka

obsługa strony internetowej
Tomasz Jaworowski

ratownik medyczny

IX. Warunki uczestnictwa

Rajd jest imprezą kwalifikowaną wymagającą od uczestników odpowiedniego sprzętu i wyposażenia.
Osoby niepełnoletnie mogą brać udział tylko pod opieką i na odpowiedzialność osób dorosłych (1 opiekun na maksymalnie 10-osobową grupę niepełnoletnich).Warunkiem przyjęcia jest nadesłanie karty zgłoszeń (z regulaminu lub pobranej z www.kluka.pl) oraz wpłacenie wpisowego do 26 maja 2010 roku. Należy załączyć kserokopię dowodu wpłaty. Zgłoszenia po terminie przyjmowane będą jedynie w przypadku wolnych miejsc oraz bez gwarancji zabezpieczenia pełnych świadczeń. Ilość miejsc jest ograniczona wielkością pomieszczeń przeznaczonych na noclegi. O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Osoby biorące udział w rajdzie muszą posiadać ubiór oraz sprzęt turystyczny odpowiedni do charakteru i warunków trasy. W bazie obowiązuje zmiana obuwia.
Trasa kajakowa trwa przez dwa dni rajdu. Na trasę kajakową obowiązuje limit 20 osób, decyduje kolejność zgłoszeń. Uczestnicy biorący udział w spływie mogą uczestniczyć w innych trasach (piesze, przygodowa) w pozostałych dniach imprezy.
Trasa przygodowa będzie połączona z elementów (wycieczki pieszej, orientacji w terenie, poszukiwania pewnych rzeczy, miejsc).

X. Zgłoszenia
Należy przesłać na załączonej karcie zgłoszeń na adres: Oddział Gdański PTTK ul. Długa 45, 80-827 Gdańsk. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wpisowego.
W zgłoszeniu należy podać numer trasy. Zgłoszenia przyjmowane będą do 26 maja 2009 roku do godz. 16:00. Po tym terminie wzrasta kwota wpisowego.
Można również dokonać zgłoszenia wysyłając e-mail na adres biuro@pttk-gdansk.pl W zgłoszeniu należy podać wszystkie informacje zawarte we wzorze karty zgłoszeń oraz potwierdzenie wpłaty. W takim wypadku zgłaszający ma obowiązek potwierdzić ważność zgłoszenia pod nr. 783 466 442 u komendanta rajdu Daniela Nazaruk.
XI. Wpisowe
Należy wpłacić w kasie:
PTTK Oddział Gdański ul. Długa 45, Gdańsk
lub przekazać na konto:
PTTK Oddział Gdański, ul Długa 45, 80-827 Gdańsk Nr konta BNP PARIBAS FORTIS 77 1600 1303 0004 1001 8729 2001
z dopiskiem "KLUKA 2010".Oryginalny dowód wpłaty należy obowiązkowo okazać do wglądu na Rajdzie.
Ilość dni (noclegów) W terminie do 26 maja 2010 r. Opłata po terminie
(dla wszystkich)
Nie zrzeszeni w PTTK Członkowie PTTK

4 dni (3 noclegi) 85zł 80zł 95zł
3 dni (2 noclegi) 75zł 70zł 80zł
2 dni (1 nocleg) 65zł 60zł 70zł
1 dzień (bez noclegu) 40zł 50zł
Kajaki 2dni spływu +
2 dni trasa dowolna 95zł 105zł
Kajaki 2 dni spływu +
1/0 dni trasa dowolna 85zł 95zł

XII. Świadczenia (w ramach wpisowego)
- ubezpieczenie od NNW,
- metalowa odznaka rajdowa,
- noclegi w warunkach turystycznych na Sali gimnastycznej (własne karimaty i śpiwory) ,
- materiały krajoznawcze,
- codzienne wieczorne ogniska z kiełbaskami
- imprezy towarzyszące,
- odcisk okolicznościowej pieczęci,
- potwierdzenie punktów do OTP i KOT,
- wrzątek do celów spożywczych,
- wieczorne ogniska
- możliwość zweryfikowania książeczek OTP
- wstępy do ciekawych obiektów i muzeów.
- inne nieujawnione
XIII. Trasy Rajdu
Trasa nr 1 ( PTP Krzysztof Strojny)

Dzień I (03.06.2010r.)
Słupsk- Kusowo- Głobino- Wieszyno- Redzikowo- Słupsk 16 km
Dzień II (04. 06.2010r.)
Słupsk- przejazd autobusem- Dębnica Kaszubska- Skarszów Dolny- Hamera- Krępa Słupska- Słupsk 18km
Dzień III (05.06.2010r.)
Słupsk- przejazd autobusem- Ustka- Rez. Buczyna nad Słupią- Charnowo- Dolina Charlotty- Gałęzinowo- Strzelino- Słupsk 20km
Dzień IV (06.06.2010r.)
Słupsk- zwiedzanie miasta z przewodnikiem- Słupsk 7km

Trasa nr 2 (PTP Małgorzata Szumała)

(propozycja trasy pojawi się niebawem)
Trasa nr 3 piesza kwalifikowana(PTP Dariusz Wenta)
Dzień I (03.06.2010r.)
Słupsk- Kusowo- Płaszewko- Krępa Słupska- Łosino- Kobylnica- Słupsk 16km
Dzień II (04.06.2010r.)
Słupsk- przejazd autobusem- Krzynia- Dębnica Kaszubska- Skarszów Dolny- Lubuń- Krępa Słupska- Słupsk 25km
Dzień III (05.06.2010r.)
Słupsk- przejazd autobusem- Ustka- Rez. Przyr. Buczyna nad Słupią- Wodnica- Pęplino- Duninowo- Starkowo- Swołowo- Gać- Zębowo- Kobylnica- Słupsk 30 km
Dzień IV (06.06.2010r.)
Słupsk- zwiedzanie miasta z przewodnikiem- Słupsk 7km

Trasa nr 4 rowerowa kwalifikowana (PTKol. Stanisław Rodhe)

Dzień I (03.06.2010r.)
Słupsk- Strzelino- Dolina Charlotty- Charnowo- Ustka- Starkowo- Swołowo- Zębowo- Słupsk 62km
Dzień II (04.06.2010r.)
Słupsk- Lubuń- Skarszów Dolny- Dębnica Kaszubska- Krzynia- Konradowo- Gałąźnia Mała- Żelkowo- Sierakowo Słupskie- Kobylnica- Słupsk 80km
Dzień III (05.06.2010r.)
Słupsk- Swochowo- Karżcino- Objazda- Rowy- Smołdzino- Damnica- Warblewo- Głobino- Słupsk 68km
Dzień IV (06.06.2010r.)
Słupsk- zwiedzanie miasta rowerem- ewentualna krótka trasa po okolicy (Jezierzyce)- Słupsk 20km

Trasa nr 5 rowerowa rekreacyjna (PTKol. Agnieszka Koneczna)

(propozycja trasy pojawi się niebawem)




Trasa nr 6 kajakowa ( IRR sp. kajakarstwo Agnieszka Kościowska)

Dzień I (03.06.2010r.)
Żelkówko- rz. Słupia- Lubuń- Łosino- Słupsk 15km
Dzień II (04.06.2010r.)
Słupsk- rz. Słupia- Włynkowo- Bydlino 17km
Dzień III (05.06.2010r.) i Dzień IV (06.06.2010r.)
Możliwość uczestnictwa na trasach pieszych lub przygodowej.

Trasa nr 7 przygodowa (PTP Michał Wiśniewski)

Dzień I (03.06.2010r.)
Impreza na Orientację (6km) Z dojściem na start (4km)
Dzień II (04.06.2010r.)
Gra miejska coś jak ,,Agent”
Dzień III (05.06.2010r.)
Długodystansowy Marsz na Orientację (ok. 22km)
Dzień IV (06.06.2010r.)
Zwiedzanie miasta Słupska wraz z innymi grupami

Organizator zastrzega ewentualną zmianę trasy przy złych warunkach atmosferycznych lub innych ważnych przyczyn.
XIV. Noclegi
- Sala Gimnastyczna należąca do Szkoły Podstawowej nr 1 w Słupsku znajdująca się w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku nad rzeką w malowniczym miejscu.
XV. Obowiązki uczestników
- przestrzeganie regulaminu rajdu i postanowień Karty Turysty, przepisów przeciwpożarowych, ruchu drogowego i innych przepisów porządkowych,
- stosowanie się do poleceń kierownictwa rajdu,
- organizacja wyżywienia we własnym zakresie (produkty, naczynia itp.)
- każda grupa powinna posiadać własną apteczkę,
- posiadanie ważnego dokumentu tożsamości, ważnej legitymacji PTTK uprawniającej do zniżki we wpisowym oraz dowodu wpłaty wpisowego,
- posiadanie odpowiedniego ubioru i obuwia do wędrówki w różnych warunkach atmosferycznych oraz odpowiedniego sprzętu turystycznego, w tym śpiwora, karimaty lub materaca, miękkiego obuwia na zmianę, kubka, łyżki, itp.,
- rowerzyści odpowiadają za stan techniczny swoich rowerów (organizatorzy nie zapewniają części zamiennych i serwisu naprawczego).
XVI. Dojazd
Dojazd uczestników bezpośrednio do Słupska we własnym zakresie. Baza rajdu znajduje się w Parku Kultury i Wypoczynku przy rzece Słupi w południowej części miasta. Łatwo tam dotrzeć. Niebawem na stronie pojawi się mapka z zaznaczoną bazą i trasą najłatwiejszego dotarcia. Oprócz tego o 10. 20 w dniu 03.06.2010r. z przed dworca PKP w Słupsku ruszą prowadzący do bazy z którymi można będzie się zabrać. Start na trasy planowany jest na godzinę 11.30. Wszystkie trasy włącznie z trasą kajakową ruszają z bazy rajdu (trasy piesze, rowerowe i przygodowa na trasę natomiast uczestnicy trasy kajakowej przemieszczą się na start spływu).
Proponowany dojazd z Gdańska Głównego:
SKM Sprinter odjazd 7.50 przyjazd 10.13

XVII. Postanowienia końcowe
- impreza odbędzie się bez względu na pogodę,
- w regulaminie mogą zachodzić niewielkie zmiany techniczne, należy śledzić komunikaty pojawiające się na stronie rajdu www.kluka.pl
- uzupełnieniem regulaminu będą komunikaty przekazywane uczestnikom przez organizatorów na odprawach oraz zamieszczane na tablicy, informacyjnej oraz w sekretariacie rajdu,
- uczestnicy rajdu odpowiadają za szkody wyrządzone przez siebie wobec innych uczestników i osób trzecich. W razie drastycznych naruszeń niniejszego regulaminu dopuszcza się możliwość usunięcia uczestników lub drużyny z rajdu bez zwrotu wpisowego,
- uczestnicy rajdu są zobowiązani do przestrzegania zakazu palenia wyrobów tytoniowych w obiektach użyteczności publicznej,
- w przypadku rezygnacji z rajdu po 26 maja 2010 r. wpisowe nie podlega zwrotowi,
- uczestnicy wyżywienie organizują we własnym zakresie,
- korzystanie z baz noclegowych możliwe jest tylko w godzinach od 15.00 do 10.00 dnia następnego, każdy uczestnik musi posiadać obuwie na zmianę,
- opłata wpisowego nie zawiera kosztów przyjazdu na Rajd i powrotu z Rajdu.
- posiadane mienie uczestnicy mogą ubezpieczyć we własnym zakresie,
- interpretacja regulaminu rajdu należy wyłącznie do organizatorów.
XVIII. Kontakt
Oddział Gdański PTTK
Ul. Długa 45 Gdańsk
TEL. 058-301-60-96; biuro@pttk-gdansk.pl

Komendant rajdu Daniel Nazaruk:
tel. kom. 783 466 442
e-mail: ktporly@wp.pl
 
 
Daniel Bąbelki 
Ruszaj na szlak

Posty: 4
Skąd: Słupsk/Gdańsk
Wysłany: 2010-05-11, 14:11   

A co do komendanta to nie awans tylko tak wyszło że posiadam trochę czasu aby zorganizowac imprezę i wiem jak to się robi...:) zapraszam do udziału, regulamin oczywiście dziś wieczorem najpóźniej jutro pojawi się na stronie Kluki www.kluka.pl oraz tam będzie aktualizowany:):)
 
 
planetax
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-21, 10:53   

Tu raczej liczą się dobre chęci oraz tzw. "przyjemność" czerpana z uprawiania czynnej turystyki. Oczywiście bez odrobiny zdolności organizacyjnych tudzież poświęcenia znacznej ilości własnego wolnego czasu nawet nie ma co się zabierać za organizację czegoś takiego.
O ile uda mi się załatwić wolne w pracy to postaram się pojawić i trochę pofocić na trasie ..oczywiście o ile działacze PTTK-u mnie wcześniej nie zlinczują ;-)

Pozdrawiam:)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11