Forum KInO Forum KInO "Neptun" Gdańsk


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
MnO "WitamInO" (TZ + TP) - 19.09.2010r.
Autor Wiadomość
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-08-25, 22:22   MnO "WitamInO" (TZ + TP) - 19.09.2010r.

Serdecznie zapraszam na kolejną rundę PWP w kategorii TZ, która odbędzie się 19 września 2010r. w Nowym Świecie koło Gdańska-Osowej.
Oprócz kategorii pucharowej, przygotowana zostanie trasa TP - dla mniej doświadczonych InOwców.
Szczegóły w regulaminie - dostępnym na stronach Neptuna i M@lino.
ZAPRASZAM
 
Właszczki
DMM

Posty: 22
Wysłany: 2010-09-07, 08:43   

Szymon, ja już zamieściłam informacje na temat marszu na stronie Klubu Kangura. http://klubkangura.com.pl...topic.php?t=768




Jeżeli macie w rodzinie małe dzieci.... Jeśli znacie kogoś, kto chciałby zobaczyć jak się nosi dziecko w chuście lub miękkim nosidle - zapraszamy. Na miejscu będzie możliwość wypożyczenia chusty, porozmawiania na ten temat itp... Można będzie zobaczyć Kangury w akcji. Jeśli ktoś woli wózkiem, Szymon zapewnia, że będzie można przejechać trasę (tzn rowerem się dało :))
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-10, 22:22   MnO "WitamInO" (TZ + TP) - 19.09.2010r.

Stan na 2010/09/17 22:50.
Jeśli do tej (podanej powyżej) chwili twoje zgłoszenie było wysłane, a nie ma Cię na poniższej liście, to daj znać jeszcze raz - bo twoje zgłoszenie do mnie nie dotarło.

Lista drużyn zgłoszonych w kat. TZ:
1. Piotr D.+Monika A.
2. Adam M.+Dorota M.
3. Anna S.+Iwona S.
4. Agnieszka K.+Michał S.
5. Michał W.+Magdalena W.
6. Stanisław M.+Piotr M.
7. Piotr O.
8. Jakub K.+Piotr K.
9. Andrzej S.
10. Wojtek B.
11. Ania B.+Joanna K.
12. Ania K.
13. Piotr B.+Mariusz W.
14. Adam Ż.
ZGŁOSZENI PO TERMINIE:
15. Krzyztof K.
16. Karolina D.+Wojtek M.


Lista drużyn zgłoszonych w kat. TP:
1. Marek D.
2. Krystian B.+Katarzyna B.+Mateusz B.+Szymon B.
3. Tadeusz K.+Bożena K.+Przemysław K.
4. Hanna K.+Jan K.+Karol K.
5. Robert A.+Mirosława A.+Szymon A.+Maciej A.+Łucja A.+Aleksandra N.
6. Jacek B.+Natalia B.
7. Michał K.+Joanna K.+Karolina S.
8. Hanna L.+Marek L.
9. Jarek K.+Kasia K.+Ola K.+Dawid K.+Ania R.+Hubert R.
10. Ania D.+Piotr D.+ Julia D.+Marta D.+Jagna D.+Karolina R.
11. Ania S.+Jarek S.+Maciek S.+Mateusz S.+Weronika S.
12. Adam K.+Aneta K.+Krystian K.
13. Marcin K.+Agnieszka K.+Zofia K.+Jan K.
14. Katarzyna B.+Ryszard B.+Bartosz B.+Grzegorz B.
15. Michał T.
16. Leszek S.+Filip S.+Marcin W.+Janek W.+Piotr B.+Szymon B.+Michał W.+Jonatan S.
17. Izabela G.+Krzysztof G.
18. Paulina Z.+Adam O.+Sebastian W.+Pawel M.
19. Patrycja Ż.+Agata K.+Krystian Z.
20. Krystian W.+Beata W.+Małgorzata W.+Patryk W.
21. Anna K.+Tomasz Ż.+Iza Ż.
22. Marta A.+Jacek A.+Natalia A.+Tomek A.+Zosia A.
23. Iza H.+Wojtek M.+Olga M.
24. Małgosia I.+Rafał I.+Natalka I.+Filip I.
25. Ilona Z.+Paweł Z.+Kuba Z.+Hania Z.
26. Wojtek Witold M.+Ignacy G.+Antoni G.
27. Lucyna G.+Katarzyna Ż.+Michał Ż.+Paweł W.
28. Barbara H.+Przemysław H.
29. Michał Ś.+Stanisław Ś.+Jakub Ś.
30. Piotr K.
31. Katarzyna D.+Dawid D.
32. Daina W.+Marcel W.
33. Ola C.+Maciej K.+Marysia K.
34. Wojciech K.+Aleksandra K.+Mateusz K.
35. Patryk G.+Łukasz R.+Damian U.
36. Karina K.+Michał Ż.+Gizela T.
ZGŁOSZENI PO TERMINIE:
37. Jadwiga K.
38. Lucyna J.+Daniel J.+Nela J.+Miłosz J.+Nadia J.
39. Daniel C.+Anna C.
40. Marlena P.+Witold S.+Tomasz S.+Kamil S.
41. Aleksandra S.+Waldemar H.+Oskar H.+Maciej H.+Sandra B.
42. Marek K.+Maja K.
43. Ela B.+Witek B.


Minuty startowe będą podane wkrótce.
Ostatnio zmieniony przez szymonk 2010-09-17, 22:00, w całości zmieniany 15 razy  
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-10, 22:25   

Jest duża szansa, że na imprezie pojawią się koniki, na których dzieci będą mogły pojeździć.

Dane nt tras na dzień dzisiejszy:
TZ - 5130m - 130minut+40minut spóźnień.
TP - 3910m - 115minut+35minut spóźnień.
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-13, 22:59   

Uwaga! Jedynym sposobem zgłaszania na WitamInO jest e-mail lub telefon - oba podane w regulaminie imprezy.
Zgłoszenia przez stronę główną Neptuna dotyczą dużych (nie-TZ-owych) imprez Neptuna - takich jak "Lato", "Harce Prezesa" itp.
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-18, 07:31   

Z powodu bardzo dużej liczby zgłoszonych uczestników (TP-143, TZ-26) i drużyn (TP-43, TZ-16), ustaliłem następujące zasady startów.

Drużyny z kategorii TP startują w minutach podzielnych przez 3 (bez reszty).
Drużyny z kategorii TZ startują w minutach dających z dzielenia przez 6 - resztę 2.

Rozpoczynamy od godziny 9:30.
Minuty startowe zostały przyznane zgodnie z życzeniami i na zasadzie, kto pierwszy, ten lepszy.
Podane minuty startowe są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu w przód z powodu mojego "niewyrobienia się" lub innych powodów - wtedy proszę przy starcie nie skarżyć się na należącą się minutę startową, ale raczej trzymać się wyznaczonego przez te minuty porządku.

Oczywiście, jeśli drużyna pojawi się po swojej wyznaczonej minucie startowej, nie będzie żadnych kar i będzie mogła wystartować później w wolnej minucie swojej kategorii.

Minuty, na których nie pojawią się właściwe drużyny zostaną spożytkowane dla chętnych lub kolejnych drużyn już gotowych do startu (proszę o współpracę i nie stawianie oporu :-) ).

Ponieważ mam braki kadrowe (zapisy/zmiany składów drużyn/wpłaty/zakupy książeczek InO/starty/mety/drożdżówki/etc. - będę musiał obsłużyć sam), to proszę o wyrozumiałość.
Pierwszeństwo mają osoby startujące/finiszujące marsz, a następnie w wolnych chwilach odbywać będą się zapisy/zmiany składów/wpłaty/książeczki/...

Proponuję być w bazie na jakieś 15 minut przed swoim startem.

Zabawy z końmi nie usprawiedliwiają spóźnień ;-) - priorytetem są marsze, a zabawę z końmi można dokończyć po powrocie z trasy. :->

Z powodu takiej gęstości startów pytania startujących w kategorii TP może będę musiał przekierowywać do startujących w kategorii TZ (w miarę ich czasu i chęci pomocy).

Osoby pragnące przeszkolenia postaram się wesprzeć od godziny 9:00 do 9:30 - potem niestety będzie to trudne.

Przy wpłatach proszę weryfikować składy drużyn (na mojej liście ze składami zgodnej z tym co poniżej) oraz samemu wpisywać je na karty startowe.
Minutę startu i mety na karcie startowej wpisuję ja.

Na wyniki będzie trzeba poczekać z jakieś trzy dni - umieszczę je na tym forum oraz wyślę e-mailem do osób, które zostawiły mi ten kontakt. Protesty/sprostowania/skargi/pytania należy przesyłać e-mailem lub dzwoniąc.

Proszę się ciepło ubrać - ma być jakieś 6-12 stopni, ale bezdeszczowo :-)

Do zobaczenia
Szymon Kołelis


minuta_startowa skład_drużyny - nazwa - miejscowość
TZ:
09:32 Jakub Kaczyński + Piotr Kaczyński - drużyna "KInO Neptun" - miejscowość "Gdańsk"
10:02 Adam Mazurkiewicz + Dorota Mazurkiewicz - drużyna "Mazurki Team" - miejscowość "Gdańsk"
10:08 Ania Kuras - drużyna "SSSŻO" - miejscowość "-"
10:14 Anna Sas-Bojarska + Iwona Sawicka - drużyna "SSSŻO" - miejscowość "Gdańsk"
10:20 Agnieszka Kościowska + Michał Sadowski - drużyna "KInO Neptun" - miejscowość "Gdańsk"
10:26 Michał Wiktor + Magdalena Wiktor - drużyna "Jasne Pełne" - miejscowość "Gdańsk"
10:38 Stanisław Malinowski + Piotr Malinowski - drużyna "NK M@LInO" - miejscowość "Sopot"
10:44 Piotr Okrój - drużyna "-" - miejscowość "Sopot"
10:50 Andrzej Szuksztul - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk"
10:56 Wojtek Bieliński - drużyna "KInO Neptun" - miejscowość "Gdańsk"
11:08 Krzyztof Kula - drużyna "Gdzie jest szlak ?" - miejscowość "-"
11:14 Ania Bogdanowicz + Joanna Krzyżanowska - drużyna "różowe romby" - miejscowość "Gdańsk"
11:20 Piotr Bładzikowski + Mariusz Westa - drużyna "Gdzie jest szlak ?" - miejscowość "Rumia"
11:26 Adam Żyliński - drużyna "Gdzie jest szlak ?" - miejscowość "Gdynia"
11:38 Karolina Drożdżał + Wojtek Markowski - drużyna "Gdzie jest szlak ?" - miejscowość "-"
11:44 Piotr Dacka + Monika Aremke - drużyna "Brak (chwilowo :) )" - miejscowość "Puck"

TP:
09:30 Marek Dudziński - drużyna "12 Gdyńska Gromada Zuchowa "Leśne Skrzaty"" - miejscowość "Gdynia"
09:33 Tadeusz Kleina + Bożena Kleina + Przemek Kleina - drużyna "-" - miejscowość "Gościcino k./Wejherowa"
09:36 Robert Azarewicz + Mirosława Azarewicz + Szymon Azarewicz + Maciej Azarewicz + Łucja Azarewicz + Aleksandra Nowel - drużyna "żułtki" - miejscowość "Gdańsk"
09:39 Patrycja Żabka + Agata Kulikowicz + Krystian Zander - drużyna "Perfidne dzieci P.J-a" - miejscowość "Gdańsk"
09:42 Michał Świrydczuk + Stanisław Świrydczuk + Jakub Świrydczuk - drużyna "-" - miejscowość "Banino"
09:45 Krystian Brazulewicz + Katarzyna Brazulewicz + Mateusz Brazulewicz + Szymon Brazulewicz - drużyna "Drużyna Tatarzyna" - miejscowość "Gdańsk"
09:48 Hania Kowalczyk + Jan Kowalczyk + Karol Kowalczyk - drużyna "Nie ma mocnych" - miejscowość "Gdańsk-Osowa"
09:51 Jacek Błajet + Natalia Błajet - drużyna "-" - miejscowość "-"
09:54 Michał Kotfas + Joanna Kanecka + Karolina Stencel - drużyna "AMIGOS" - miejscowość "-"
09:57 Hania Larczyńska + Marek Larczyński - drużyna "Hamar" - miejscowość "-"
10:00 Katarzyna Duba + Dawid Dominiak - drużyna "Kate&Dejw" - miejscowość "Gdańsk"
10:06 Adam Kucal + Aneta Kucal + Krystian Kucal - drużyna "gady" - miejscowość "Gdańsk"
10:09 Marcin Klimaszewski + Agnieszka Klimaszewska + Zofia Klimaszewska + Jan Klimaszewski - drużyna "Klimaszewscy" - miejscowość "Gdańsk"
10:12 Katarzyna Bratuś + Ryszard Bratuś + Bartosz Bratuś + Grzegorz Bratuś - drużyna "drużyna "rodzinna"" - miejscowość "Nowy Świat"
10:15 Michał Tracz - drużyna "Bydzia Power Bike Team" - miejscowość "Gdańsk"
10:18 Leszek Stolarek + Filip Stolarek + Marcin Wójcicki + Janek Wójcicki + Piotr Bekisz + Szymon Bekisz + Michał Wójcicki + Jonatan Stolarek - drużyna "rodzina STOLARKÓW" - miejscowość ""
10:21 Izabela Górecka + Krzysztof Górecki - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk"
10:24 Paulina Zielinska + Adam Okon + Sebastian Wesolowski + Pawel Murawski - drużyna "Pacjenci Doktora Zoidberga" - miejscowość "Gdańsk"
10:27 Krystian Wojciechowski + Beata Wojciechowska + Małgorzata Wojciechowska + Patryk Wojciechowski - drużyna "drużyna rodzinna" - miejscowość "-"
10:30 Anna Kniter-Żańczak + Tomasz Żańczak + Iza Żańczak - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "Gdańsk"
10:36 Patryk Gołuński + Łukasz Rzepnikowski + Damian Urbaniak - drużyna "Gimnazjum nr 19" - miejscowość "Gdańsk"
10:39 Karina Krynicka + Michał Żbikowski + Gizela Turska - drużyna "Gimnazjum nr 19" - miejscowość "Gdańsk"
10:42 Marta Alabrudzińska + Jacek Alabrudziński + Natalia Alabrudzińska + Tomek Alabrudziński + Zosia Alabrudzińska - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "-"
10:45 Iza Huk-Malinowska + Wojtek Malinowski + Olga Malinowska - drużyna "-" - miejscowość "Nowy Świat"
10:48 Małgosia Ickiewicz + Rafał Ickiewicz + Natalka Ickiewicz + Filip Ickiewicz - drużyna "-" - miejscowość "Nowy Świat"
10:51 Ilona Zagożdżon + Paweł Zagożdżon + Kuba Zagożdżon + Hania Zagożdżon - drużyna "-" - miejscowość "Nowy Świat"
10:54 Wojtek Witold Malinowski + Ignacy Grabowski + Antoni Grabowski - drużyna "-" - miejscowość "Nowy Świat"
10:57 Lucyna Gumińska + Katarzyna Żaczek + Michał Żaczek + Paweł Waraksa - drużyna "Gumisie" - miejscowość "Gdańsk"
11:00 Jadwiga Kula - drużyna "-" - miejscowość "-"
11:06 Barbara Hawrylewicz-Czarnowska + Przemysław Hawrylewicz-Czarnowski - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "Gdańsk"
11:09 Piotr Kurek - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk"
11:12 Daina Właszczuk + Marcel Właszczuk - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "Elbląg"
11:15 Ola Czapska-Konkel + Maciej Konkel + Marysia Konkel - drużyna "Konkelki" - miejscowość "Gdynia"
11:18 Wojciech Kościaniuk + Aleksandra Kościaniuk + Mateusz Kościaniuk - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "Gdańsk"
11:21 Lucyna Jędrzejewska + Daniel Jędrzejewski + Nela Jędrzejewska + Miłosz Jędrzejewski + Nadia Jędrzejewska - drużyna "Jed team" - miejscowość "Starogard Gdański"
11:24 Daniel Czarnwoski + Anna Czarnwoska - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "Gdańsk"
11:27 Marlena Piotrowska-Szmidtke + Witold Szmidtke + Tomasz Szmidtke + Kamil Szmidtke - drużyna "-" - miejscowość "-"
11:30 Aleksandra Szmidtke-Haaza + Waldemar Haaza + Oskar Haaza + Maciej Haaza + Sandra Bobrowska - drużyna "-" - miejscowość "-"
11:36 Marek Koenner + Maja Koenner - drużyna "-" - miejscowość "Nowy Świat"
11:39 Ela Bielińska + Witek Bieliński - drużyna "Klub Kangura" - miejscowość "-"
11:42 Ania Solecka + Jarek Solecki + Maciek Solecki + Mateusz Solecki + Weronika Solecka - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk-Osowa"
11:45 Ania Dąbrowska + Piotr Dąbrowski + Julia Dąbrowska + Marta Dąbrowska + Jagna Dąbrowska + Karolina Rozlewicz - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk-Osowa"
11:48 Jarek Kujałowicz + Kasia Kujałowicz + Ola Kujałowicz + Dawid Kujałowicz + Ania Rozlewicz + Hubert Rozlewicz - drużyna "-" - miejscowość "Gdańsk-Osowa"
 
Właszczki
DMM

Posty: 22
Wysłany: 2010-09-19, 21:10   

Chciałam bardzo podziękować za super imprezę!!!
 
Malino Sopot 

Posty: 75
Skąd: Sopot
Wysłany: 2010-09-19, 21:13   

Dołączam się do podziękowań za fajny etap i bogatą oprawę :)
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-20, 01:05   

W załączniku wstępne wyniki TZ.

Wstępnie... gratuluję prawdopodobnym zwycięzcom! :-)

Proszę przejrzeć swoje wyniki (i innych też ;-) ) i dać mi znać, jeśli coś jest nie tak.
W co drugiej kolumnie przed punktami karnymi w danej kategorii są wyjaśnienia/uwagi dotyczące punktów tychże kategorii.
Jeśli coś jest niezrozumiałe, proszę dać znać. Jeśli gdzieś się pomyliłem - również.

wyniki_WitamInO_2010_TZ_wstepne.xls
Pobierz Plik ściągnięto 582 raz(y) 24,5 KB

 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-22, 01:03   

Witam,

W załączniku __wstępne__ wyniki kategorii TP.

Wstępnie... gratuluję prawdopodobnym zwycięzcom, a jest ich wielu! :-)

Proszę przejrzeć swoje wyniki (i innych też ;-) ) i dać mi znać, jeśli coś jest nie tak.
W co drugiej kolumnie przed punktami karnymi w danej kategorii są powody/wyjaśnienia dotyczące punktów tychże kategorii. Jeśli coś jest niezrozumiale, proszę dać znać. Jeśli gdzieś się pomyliłem - również.

W ostatniej kolumnie przy każdej drużynie zamieściłem uwagi na przyszłość, wskazujące na błędy, które te drużyny popełniły prawdopodobnie z powodu nieznajomości zasad imprez na orientacje (w tym zasad wypełniania karty startowej).
Liczę, że się wczytacie i jeśli coś jest niezrozumiałe, to dacie znać - chętnie dojaśnię, jeśli zbyt skomplikowałem.

Ten marsz był bardzo łatwy i większość z Was przeszła go wręcz bezbłędnie. Niestety, sukces wieńczy właściwie wypełniona karta startowa. Wiele drużyn otarło się o pierwsze miejsce i bezbłędnie odnalazło lampiony, niestety zarobiło punkty karne za złe opisy (czyli jakieś braki w opisie odnalezionych punktów kontrolnych). Liczę, że przeanalizujecie te błędy i moje uwagi, i dzięki temu na następnym marszu zdobędziecie maksa nie płacąc kary za "niewinność". Ci, którym udało się tym razem zdobyć pierwsze miejsce, w większości kiedyś też zapłacili "gapowe".

W załączniku przesyłam też jedną ze zwycięskich (i czytelniejszych :-) ) kart, aby pokazać, jak karta powinna być wypełniona. Czerwony długopis to już moje zapiski przy sprawdzaniu.
W kratce z pierwszym PK powinien być wpisany numer PK (1) oraz kod z lampionu pierwszego (JU), czyli w kratce nr 1 należy wpisać "1 JU". I tak dalej...

przykladowa_karta_startowa_TP.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 379 raz(y) 197,56 KB

wyniki_WitamInO_2010_TP_wstepne20100921.xls
Pobierz Plik ściągnięto 752 raz(y) 49 KB

Ostatnio zmieniony przez szymonk 2010-09-22, 01:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-22, 01:12   

W załączniku druga iteracja wstępnych wyników TZ.

Proszę przejrzeć swoje wyniki i dać mi znać, jeśli coś jest nie tak.
W ostatniej kolumnie umieściłem uwagi do drużyn. Jeśli coś jest niezrozumiałe, proszę dać znać. Jeśli gdzieś się pomyliłem - również.

wyniki_WitamInO_2010_TZ_wstepne20100921.xls
Pobierz Plik ściągnięto 378 raz(y) 30 KB

Ostatnio zmieniony przez szymonk 2010-09-22, 01:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-22, 01:25   

Dla pełności przekazu wrzucam jeszcze mapy i wzorcówki.

witamino_2010_TP_wzorcowka.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 420 raz(y) 128,25 KB

witamino_2010_TZ_wzorcowka.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 421 raz(y) 157,19 KB

witamino_2010_TP.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 436 raz(y) 133,89 KB

witamino_2010_TZ.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 397 raz(y) 146,6 KB

 
behemot 

Posty: 6
Skąd: Gdańsk, Zakoniczyn
Wysłany: 2010-09-22, 16:26   

Nareszcie "0", teraz czas na wyższy stopień trudności.

Szymon, dzięki wielkie za organizację imprezy.
 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-22, 23:09   

W załączniku druga iteracja wstępnych wyników TP.
Przybyła jeszcze jedna drużyna z pierwszym miejscem. :-)

Proszę przejrzeć swoje wyniki i dać mi znać, jeśli coś jest nie tak.
W ostatniej kolumnie umieściłem uwagi do drużyn. Jeśli coś jest niezrozumiałe, proszę dać znać. Jeśli gdzieś się pomyliłem - również.

Jutro (w czwartek) umieszczę finalne wersje wyników obu kategorii: TZ i TP.

Zdjęcia też jutro na stronie Neptuna.

Niewybuch znaleziony przez ekipę Pani Gizeli - został usunięty przez saperów z Lęborka.

wyniki_WitamInO_2010_TP_wstepne20100922.xls
Pobierz Plik ściągnięto 695 raz(y) 51 KB

 
szymonk

Posty: 21
Wysłany: 2010-09-23, 22:55   

W załączniku przesyłam finalną wersję wyników WitamInO dla obu kategorii: TZ i TP.
Mapy oraz wzorcówki dla obu kategorii są we wcześniejszych postach.
Dziękuję wszystkim za uczestnictwo, dzielną postawę oraz uwagi.

Gratuluję Zwycięzcom!!!

Kilkadziesiąt zdjęć z tego marszu umieszczonych zostało na stronach Neptuna (kolejność niechronologiczna).
Jeśli ktoś ma ochotę na pliki lepszej jakości, proszę o odzew.
Link do zdjęć TU.

Jeśli Państwo macie swoje zdjęcia, którymi chcielibyście się ze mną podzielić, chętnie je zobaczę.

Niewybuch znaleziony przez ekipę Pani Gizeli (jest na zdjęciach) został usunięty z lasu przez ekipę saperów z Lęborka.
Jeśli chodzi o lampiony, to na kartach startowych nie pojawiły się wpisy BPK, natomiast wpis dla punktu WQ - był uznawany z dopiskiem "Brak Kredki".

Chcę przyznać się również do nieścisłości. Na mapie kategorii TZ podane były azymuty, które nie informując o tym, wyznaczyłem jako azymuty geograficzne (czy kartograficzne) - czyli wyznaczone z mapy. Natomiast w zadaniu dodatkowym kategorii TZ prosiłem o podanie azymutu nie podając jakiego, ale mając na myśli azymut magnetyczny (czyli wyznaczony przez kompas). Drużyny generalnie zrozumiały moje intencje dobrze, niemniej przepraszam za brak ścisłości.

A teraz na koniec rzecz najprzyjemniejsza.
Od "Sponsorów", czyli
Starostwa Powiatu Kartuskiego,
Urzędu Gminy Żukowo oraz
stadniny "Konik"
mam nagrody dla najlepszych.

Dla każdej drużyny z miejsca pierwszego (w obu kategoriach, czyli jedno miejsce pierwsze w TZ i 14 miejsc pierwszych w TP) mam po jednym karnecie na drużynę na 4 bezpłatne zajęcia w stadninie "Konik" ważne do końca października 2010!!!
Uwaga - koniki w stadninie są niewielkie i dadzą radę ponieść tylko osoby do wagi około 50kg - po szczegóły proszę kontaktować się z Panią Joanną ze stadniny.

Poza tym mapę turystyczną Powiatu Kartuskiego otrzymują wszystkie drużyny z pierwszego miejsca z kategorii TP oraz drużyny z miejsc 1-3 w kategorii TZ.

Poza tym mapę Gminy Żukowo otrzymują wszystkie drużyny z miejsc 1-6 z kategorii TZ.

Poza tym mapę Szwajcarii Kaszubskiej otrzymują wszystkie drużyny z miejsc 2-17 z kategorii TZ.

Poza tym wszystkie osoby z drużyn z miejsc 15-19 z kategorii TP otrzymują po jednym kubku z logo Powiatu Kartsuskiego.

Rozdałem, co miałem... :-D

Odbiór nagród we własnym zakresie po kontakcie ze mną (telefonicznym (nie SMS) 0506-585-616 lub e-mailowym) i umówieniu się.
W weekendy lub w godzinach wieczornych w Nowym Świecie koło Osowej.
Poza tym bywam wieczorami we Wrzeszczu, czasem w Oliwie. W godzinach pracy 9-19 w okolicach lotniska.
Wstępnie planuję też udział w najbliższych (i następnych) marszach w kategorii TZ.
Jak ktoś się umówi, zawsze mogę zabrać nagrody ze sobą w te miejsca.

Uwaga! Nagrody nieodebrane do końca października 2010 bezwzględnie przepadają na rzecz organizatora (czyli mnie). :-D

To tyle spamu z mojej strony :-)

Miejmy nadzieję, że do zobaczenia na kolejnym marszu WitamInO a może wcześniej.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
Szymon Kołelis

wyniki_WitamInO_2010_TZ_i_TP_wersja_finalna.xls
Pobierz Plik ściągnięto 586 raz(y) 77 KB

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14